Vakantie 2020 Drenthe 29 augustus

29 augustus 2020 - Wezuperbrug, Nederland

Zaterdag 29 augustus 2020

Vakantie Coronatijd, dus deze keer niet met de caravan naar het buitenland. De kans, dat alles op oranje gaat is aanwezig; dan sluiten de sanitaire voorzieningen en zie dan maar eens te douchen!

Dus deze keer gaan we naar Molenpark Kuierpad in Wezuperbrug. Hier in de buurt hebben we vaker vakantiegevierd, dus we weten ongeveer de weg. Maar dan moeten ze niet drie wegen helemaal afsluiten. Na wat gezoek arriveren we en gaan naar de receptie.

We krijgen de sleutel van nr. 1, Lupine. Het is eenrichtingsweg, dus helemaal het rondje rijden, auto parkeren (deze kan niet bij het huisje komen) en uitpakken maar.

Lupine 1 (1)

Het ziet er allemaal keurig uit. Alles is schoon (behalve de koekepan, die is vettig). We laten de kleding in de kratten zitten en die zetten we in de niet gebruikte slaapkamers. Ruimte zat. Maar als je bedenkt dat dit een 6-persoons huisje is, dan is het binnen toch wat krapjes. Voor z’n tweeën is het groot genoeg. De fietsen kunnen nu op de veranda, daar staan ze overdekt.

Omdat ik vrijdag een grote pan macaroni heb gemaakt (Brian moet veel werken dit weekend) hebben wij een portie meegenomen en dat smaakt goed!

’s Avonds is er nog een kinderdisco onder de tipi en we kijken wat rond. Een midgetgolf baan, een voetbalveld, een volleybalveld. Als we de visvijver opzoeken komen we bij een groot park, waar je kunt klimmen, abseilen, spelen, glijden en nog veel meer. Echt voor grote groepen geschikt.

Molecaten Kuierpad  klimwand