Normandie 29 mei t/m 8 juni 2014

1 juni 2014 - Pont-Audemer, Frankrijk

Zondag 1 juni 2014: de campingbaas en zijn dochter hebben uitgezocht hoe het zit met openbaar vervoer: van Pont Audemer om 07:15 uur vertrekken naar Lisieux en vandaaruit met de trein naar Bayeux, wat 14 Euro de man kost. Dat valt dus nog mee. In ieder geval goedkoper dan met de taxi.

We zullen wel met de taxi naar Honorine des Petres moeten, maar we zien in Bayeux wel verder..

Gelukkig is het weer goed. Zaterdag zijn we al even in Pont Audemer geweest en hebben het stadje bekeken.Normandie 3 001 Normandie 3 023Normandie 3 017

Iemand laat zijn deur open staan, dus KLIK:Normandie 3 031

Omdat we zondag hoorden waar we op de bus moeten, zijn we er zondag ook weer heengefietst. We kwamen heel toevallig bij de Gare uit: vroeger reed er hier een trein, maar, net als in Uden, is deze verdwenen. Bij de Wijnhandelaar deze foto:Normandie 3 030

Ook hier is een oorlogsmonument: Normandie 3 033

Schijnbaar is er een vrijgezellenfeestje: Normandie 3 027

We vermaken ons met lezen, puzzelen en haken. Maandag zal de ANWB bellen voor nadere info. We hopen op dinsdag, maar wellicht op woensdag pas. Maar dan verwachten ze hier noodweer dus…..