We Are Electric 2016

19 juni 2016 - Eersel, Nederland

Zondag 19 juni: lekker rustig op de weg, dus om 06:45 uur al daar. De eerste tenten zijn al afgebroken, en kom rustige mensen tegen, welke zeulen met hun spullen. Ze zijn wel stilletjes, want de rest slaapt nog.Tentjes verdwijnen als sneeuw voor de zon

Nog even bij het muntenhok zitten, om de bezoekers de kans te geven overgebleven munten in te leveren of bij te kopen voor de lunch. De powerbanks kunnen ingeleverd worden of geruild voor een volle.

We beginnen met z'n tweeën, en dat gaat goed. Dan houden de pinapparaten ermee op. Na even rondbellen blijkt het afbreken van het terrein iets te enthousiast te zijn geweest, ook onze stekker is eruit getrokken. Na een half uurtje is het weer opgelost en de juiste stekker zit ergens weer in het stopkontakt.Tenten genoeg

Het kleingeld gaat keihard, dus de geldloper blijft rennen. We redden het net, want om 12:00 uur sluiten we echt. Over en uit!Backstage

1. T.m.:
    19 juni 2016
    Leuk, we waren weer een goed team! Ik ben inmiddels ook weer thuis en de sugar en cafeïne rush is ook weer uitgewerkt