We Are Electric 2016

18 juni 2016 - Eersel, Nederland

Zaterdag 18 juni 2016.

Lekker geslapen en op tijd mijn bed uit. Dus op naar We Are Electric. Het is veel rustiger op de weg, dus ben ruim op tijd. Vandaag dagkassa zitten om entreekaarten te verkopen, samen met Jasper.De rij wordt al langer

Eerst effe een doos timetables halen, omdat die nergens liggen voor de bezoekers, dus bij de muntenkassa en bij de entreekassa te leggen. Die worden door de bezoekers meegenomen, die zijn er blij mee.

We krijgen te horen, dat er vrijdag weinig verkocht zijn. We halen eerst ons lunchpakket op, omdat we niet afgelost worden. Er is veel keuze, dus we nemen genoeg mee. Ook wat drinken mee.

Het gaat vandaag veel regenen. We zien een tankwagen aankomen, die de plassen leegzuigen, maar dat helpt vandaag niet, want het regent steeds. De eerste paar uren is het rustig, maar.... we verkopen er veel meer dan vrijdag. We hebben mooi uitzicht en zien verschillende uitdossingen. Veel Belgen met de uitdossingen voor het EK-toernooi. Dit wordt uitgezonden op grote schermen in het festival.De Motor

Er ontstaat veel grote rijen bij de entree, omdat de beveiliging alles moet controleren en fouilleren.

Voor het diner 's avonds worden we wel afgelost, zodat we rustig kunnen eten. Is weer goed verzorgd!DSC06564

Er is ons verteld dat we niet weten hoe laat te sluiten. Uiteindelijk wordt er besloten om de hoofdact af te wachten. Dus om 21:45 uur wordt het gesloten. Ik mag naar huis, omdat ik zondag om 07:00 uur ga beginnen.