We Are Electric 2016

17 juni 2016 - Eersel, Nederland

Vrijdag 17 juni. Weer een nacht slecht geslapen, dus op tijd het bed uit. Rustig ontbijten en douchen en op tijd naar Eersel. Oei, morgen moet ik eerst tanken, anders haal ik het niet.

Het is mooi weer en al aardig druk op de weg. Eenmaal in Eersel wordt je goed begeleid naar de juiste plaats. Met mijn accreditatie krijg ik lunch- en dinerbon, een bandje, een parkeerkaart en een t-shirt. Op naar mijn werkplek; de muntenkassa op de camping.accreditatie

Het is al aardig druk op de camping, dus meteen vol aan de bak. Totdat het 's avonds rond 18:30 uur flink gaat regenen, is het opeens veel rustiger. We gaan op ons gemak het diner nuttigen, en het is heerlijk!

DSC06556 Vollop verschillende dingen alleen de frites is op, maar een vol bord is toch wel genoeg.  De jongeren gaan het festival terrein op, en wij blijven zitten. Eigenlijk zou ik tot 23:00 uur blijven, maar om 01:00 uur ga ik uiteindelijk weg. Het is mooi geweest, morgen weer een dag.

Regen, nattigheid

De foto's zet is er een andere keer bij.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl