6-1-2018 Nieuwjaarsconcert Rotterdams Opera Koor

6 januari 2018 - Rotterdam, Nederland

Zaterdag 6 januari 2018

Vanuit Uden vertrekken om 18:00 uur met zo'n 36 leden van Viva la Musica Uden om het Nieuwjaarsconcert van Rotterdams Opera Koor te gaan bezoeken. Zij gaan L'Elisir d'Amore concertant opvoeren. Voor ons een feest van herkenning, want deze hebben we een aantal jaren geleden scenisch opgevoerd in Uden onder dezelfde dirigent, Ago Verdonschot.

Onderweg is het kei gezellig, we hebben er zin in.Rotterdam 50 (1)

In Rotterdam gekomen is het voor de chauffeur wat zoeken om de juiste uitstapplaats te vinden, we rijden een heel rondje om de Doelen heen, maar dan worden we wel recht voor de ingang afgezet.Rotterdam 50

Bij binnenkomst worden we verwelkomd en een programmaboekje wordt overhandigd.Rotterdam 50 (6)

En dan de zaal in. We hebben gereserveerde stoelen, de hele club vlak bij elkaar, en hebben een mooi uitzicht. Tijdens het concert mogen geen films en foto's worden genomen, dus.... we genieten van de muziek, het spel van de solisten, de spreker, gewoon alles klopt (?),

Na afloop verzamelen we ons bij de uitgang, want de bus komt iets later. Dan komt Vitali Rozynko voorbij. Hij wordt uitgebreid begroet door onze groep, hij heeft immers bij ons al twee keer scenisch meegespeeld. Hij is blij verrast!Rotterdam 50 (23)

Dan is het tijd op huiswaarts te gaan, en ik maak nog wat foto's van de mooie verlichting in Rotterdam. Nog niet alle kerstverlichting is opgeruimd, gelukkig maar.

(trouwens, de filmpjes van de kerststalletjes staan nu ook op deze site).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade