Zomervakantie 2021 6 augustus

20 november 2021 - Ootmarsum, Nederland

Slecht weer, dus boodschappen doen in Duitsland. Op de camping regende het, in DL nog niet, maar het begint wel te spetteren. Eerst Kaufland. We moeten omrijden, want de weg is afgesloten. Daar hebben ze wel Gössler Radler, maar ander bier is er niet veel, dus nog even langs de Marktkauf.

Ik heb gisteren via Too good to Go een broodpakket gekocht, wat vandaag bij de bakker in Tubbergen afgehaald kan worden tussen 17.30-18.00 uur. Dus we gaan op tijd op pad. De lucht wordt donker en voordat we aankomen, zijn we al kliedernat, maar ja, tijd is tijd. Even schuilen. Ik kijk achterom en zie Herman niet meer. Ik probeer hem te bellen, maar geen mogelijkheden. Simpel zit hier dus ook niet op de mast. Ik kijk om het hoekje en daar komt ie aan, dus we rijden door. Deze keer krijg ik 1 wit brood, twee donker brood, 2 zakken bruine broodjes en een zak krentenbollen. Het regent nog steeds. Ik vraag bij de Bakker of het klopt, dat ik niet kan bellen. Ja, daar hebben meer mensen last van, dus het ligt niet aan mijn GSM. Verderop zit een pizzaria, dus daar maar naar binnen, kunnen we even opdrogen.

IMG_20210806_180618

Het is nagenoeg droog als we terugrijden. Ik doe een half wit/half donker in de vriezer en een donkerbrood gaat naar de overkant, waar ze met z’n 5-en zijn. Die zijn er blij mee.