WAE zaterdag 17 juni 2017

17 juni 2017 - Eersel, Nederland

Zo, eerst repetitie van 10:00-14:00 uur in Oss. Wij rijden met z'n drieën naar Oss, maar terug met zijn vijfen. Dat duur dus langer rijden dan ik dacht. Dus meteen vanuit huis weer naar Eersel.

Ik zal om 15:00 uur beginnen, maar ik red die tijd net niet. Als ik aankom, zijn alle parkeerplaatsen voor de crew hardstikke vol. Dus ik wordt doorverstuurd nar de Camperplaats. Ik ben alvast naar Maniet, dat ik de tijd niet haal, omdat ik eind moet lopen.

Als ik aankom, wordt ik meteen gevraagd om de merchandisemensen af te lossen, zodat die kunnen eten. Alle producten hangen op het rek met de prijskaartjes. T-shirts, petten, mutsen, zonnebrillen, truien en prullaria. Er hangen ook t-shirt en petten van een band, en die worden flink verkocht.

Als wij klaar zijn worden we naar de artiestenfoyertent gestuurd. Op dat moment is het nog rustig, maar dat zal flink veranderen vanaf 17:00 uur, want dan is het etenstijd.

Ik leer weer wat bij als het koffiemachine geen koffie geeft. Het lukt me om het probleem op te lossen. koffie en thee bar

Sanne heeft ook gewerkt met Michiel en Pamela, maar die zijn al weg. Ik vraag hoe het ging, en ja hoor, dezelfde ergenissen als gisteren.

Zelf heb ik geen behoefte om bands op het terrein te gaan bekijken, dus ik blijf werken. Als het rustiger wordt kan ik alles opruimen en aanvullen. Het kontakt met de keuken is goed, en we helpen elkaar als het nodig is. Rond 00:30 uur is het mooi geweest, iedereen heeft voldoende gehad.

Voor thuis heb ik eten meegenomen: gekookte hamlappen, spareribs, groente en aardappel gratin.