Taching 20-07 002

20 juli 2014 - Taching am See, Duitsland

Zondag 20 juli 2014: we zijn vroeg weg, maar hebben wat oponthoud rond Munchen. De tomtom stuurt ons een bergweg op en verbaasde boeren kijken ons na: een auto met caravan op deze weg? Later blijkt de tomtom op kortste route te staan.

Hierdoor komen we net over 12:00 uur aan, en moeten nu twee uur in de hitte wachten. Er staat nog een ander voor ons, die eerst aan de beurt is. Ik weet welk plaatsnummer ik gereserveerd heb en we gaan kijken. Herman lijkt de afstand tot de elektrisiteitskast wat te ver. Tegenover is ook nog plaats, nr. 136.Taching 21-07 026Taching 20-07 006

Maar, de vrouw voor ons krijgt nr. 136 toegewezen, wij hebben nr. 141 tegen het voetbalveldje aan. Achteraf blijkt dit toch de beste plaats: veel schaduw, veel meer plaats en de wind komt van achteren!

Het weer is nog goed en we zetten de luifel op.

Het sanitairgebouw is ingewikkeld. Wij kregen ieder een sleutel voor de doucheruimte, deze is afgesloten voor de strandbezoekers. Er is een gebouw, maar met meerdere ingangen en verschillende doucheruimtes. Ik verdwaal daar nog wel eens.Taching 20-07 031Taching 20-07 028Taching 20-07 027Taching 20-07 020Taching 20-07 030

We eten een pizza in het restaurant. De buurman heeft verteld dat er 's avonds slecht weer op komst is en dit klopt: hevig onweer en flinke windvlagen. Maar wij zitten droog en alles wat er valt is ook snel in de grond verdwenen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl