Schijndel Gala

2 juni 2017 - Schijndel, Nederland

Vandaag Gala Schijndel van het Elde College.

Veel meer auto's dan in Veghel. Eerst vanmiddag de porto's opgehaald en op tijd naar Schijndel. Hoorde op de radio veel file's, vanwege het mooie weer en pinksterweekend. Dus daarom ben ik binnendoor gereden via Vorstenbosch en Heeswijk-Dinther. In Heeswijk-Dinther toeterde een auto, en ik wist niet waarom.

Rond 18:00 uur kwam in in Schijndel aan. Het was al flink druk op het plein en werd gestuurd naar een hoekje om de auto te parkeren. Daarna kreeg ik een appje: de auto die toeterde was onze zoon Patrick, die naar huis reed.

Schijndel 1 Ik kon weer foto's maken, doordat ik op tijd was.

Bij het afsluiten van de wegen werd ik bijna omgereden door een oudere vrouw, die niet wilde luisteren. Kenteken doorgegeven.

Schijndel 36 Toen de laatste auto van het plein afreed, ben ik erachteraan gereden naar het eindpunt. Ben er tussen uit gereden, om niet de hele route te rijden. Dus ik kon meer foto's maken. Mooi weer, mooie voertuigen en prachtige uitdossingen van de leerlingen.

Schijndel 33 KarlijnSchijndel 29 Op deze site zijn veel meer foto's te zien. Rechts aanklikken.