Music Meeting 2017

3 juni 2017 - Nijmegen, Nederland

Zaterdag 3 juni.

Vroeg op, want om 08:30 uur moeten de porto's terug zijn bij EMS. Terug naar huis en nog even slapen, want drie dagen festival hakken erin.

Om 12:00 uur even op de fiets boodschappen doen. Het begint wat te betrekken, en voor ik thuis ben spettert het wat. Herman is ook net thuis, en zegt dat op de radio net gezegd is dat het hier droog blijft. Nou ja, die man kunnen ze best ontslaan.

Ik eet wat en vertrek naar Nijmegen. Onderweg wordt de regen steviger en de ruitenwissers kunnen het niet meer aan. Op de A73 wordt hoogstens 70 km/u gereden en het wordt gevaarlijk glad. Als ik aankom op Park Brakkenstein kleddert het nog steeds en ik moet een paraplu meenemen om niet doorweekt aan te komen. mm1 Entreemm00

Ik meld me bij de crewbalie en dan op naar het muntenhok. Daar is nog niemand, dus een droge plaats bij de catering genomen. Het is nog erg rustig, mede door het slechte weer, dus even wachten kan geen kwaad. Dan krijg ik een berichtje van Patrick (Loosbroek) Loos2  Loos3. Daar is het ook losgebarsten.

Maar na regen komt zonneschijn, ook in Nijmegen en langzaamaan wordt het drukker. mm3 Een touchscreen voor de munten. Maar ook daar kan het fout gaan, wat ook gebeurd is. De sfeer is gemoedelijk en bezoekers staan er gekleurd op.

Als ik ga eten kijk ik op de menukaart: overal zit melk in, dus dat wordt weer niezen.mm5 Zalm, nassi, gevulde paprika, saladebar en een toetje. Niks mis mee, het smaakt goed.

Omdat de nieuwe lichting er al is kan ik op tijd naar huis. Morgen weer een dag.