Uden Laat van zich Horen

26 januari 2014 - Uden, Nederland

Vandaag in Markant te Uden gezongen, zo'n 20 minuten met Viva la Musica olv. Ago Verdonschot en pianist Jeroen van Lierop.

Op vier podia was van alles te zien en te horen. Wij zongen in de theaterzaal, waar net een kindergroep Gitarando had gespeeld. In de zaal zaten veel kinderen en familileden daarvan. Tijdens het opstellen begon het publiek weg te lopen, andere bleven zitten. Bij de eerste tonen ging het publiek weer zitten of bleef staan luisteren.

We hebben 5 stukken gezongen, waaronder Bel Conforto en Che vuol dire uit l'Elisir d'Amor, een stuk uit Sallambula, Va Piensiero en Vedi le fosche. Het publiek was enthousiast.

Ago heeft nog promotie gemaakt over het concert van ons,dat morgen in Markant komt met het Sint Peterburg Silver Strings balalaikaorkest met solisten. Er zijn nog kaarten verkocht, en het is, bijna, uitverkocht. Tot ziens, wellicht tot morgen!

Ook Niks Apart, tezamen met Herman Paalman Niks Aparts 26-01-2014 speelde op verschillende plaatsen, om de techniek de tijd te geven alles klaar te zetten.