Oberhausen an der Nahe, 27-7 vakantie 2018

27 juli 2018 - Oberhausen an der Nahe, Duitsland

Vrijdag 27 juli 2018

Te heet om iets te plannen, dus boodschappen doen en in de schaduw blijven. In Rüdesheim zoeken we nog even naar een VVV maar vinden die niet.

De huurtent wordt open geritst, want er komen huurders voor 1 nacht.We mogen even binnen kijken.27 juli 2018 huurtent 2

Bob vertelt dat er nogal wat afmeldingen komen van mensen die gereserveerd hebben; te heet voor de honden. We krijgen wat tips om te fietsen (vooral over het oude treinrailtraject. We fietsen een klein stukje en komen uit bij Herrmannshöhle Gasthof (te duur voor ons, € 45,= voor het goedkoopste gerecht)27 juli 2018 Herrmannshöhle Gasthof 2

De maansverduistering is vanavond en een Duitse buurman maakt zijn telelens klaar. Bij vertrekt rond 22:00 uur en wij kijken omhoog. We zien niets, de maan staat nog te laag. Om 23:30 uur zien we een stukje, maar dan is het spektakel al voorbij.27 juli 2018 maansverduistering 2