Music Meeting 2017 maandag

5 juni 2017 - Nijmegen, Nederland

Maandag Music Meeting. Vandaag de laatste dag. Altijd wat rustiger dan de zondag. Ik hoef pas om 18:30 uur te beginnen, dus hou het vandaag wat rustiger. Brian eet niet thuis, want die moet werken i.v.m. de jaarlijkse Trap-In op tweede Pinksterdag. We eten asperges, maar wel op een vroeg tijdstip.

Als ik aankom maak ik een filmpje bij de Silent Disco. Deze staat op FB.

mm21 Het is toch wat drukker dan verwacht, dat komt zeker vanwege het mooie weer.

Al dagen horen wij de stoomfluit, die klinkt als de stoomtrein. Het is de fluit van een grote stoomketel om verse koffie te zetten. Ook daar film ik wat.

mm22 Ik krijg weer een eetbon, maar gebruik deze niet omdat ik net thuis gegeten heb. Bovendien is de keuken maar tot 20:00 uur open, dus dat wordt het toch niet. Het programma duurt vandaag tot 22:00 uur en mijn maatje Gina moet de trein halen, dus wij sluiten om 21:45 uur. Ik loop nog even naar Henk, die op de terugbetaal kassa zit. Oei, die zit duidelijk in de problemen, zijn kassa is nagenoeg leeg. en de kluisgroep is niet te bereiken. Ik ren even op en neer en hij kan weer verder (weten waar de mosterd gehaald wordt).

Op het Apolloveld is men al aan het opruimen, en als je meehelpt mag je mee naborrelen. Maar ik geef aan toch niet na te blijven en ik ben trouwens met de auto, dus voor mij zit het erop en ik ga naar huis. Volgend jaar weer....