Zomervakantie 2021 4 augustus

20 november 2021 - Ootmarsum, Nederland

Vanmiddag wellicht regen, gisteren teveel gefietst, dus kramp vannacht! We hebben al gepland om vandaag niet al te veel te doen. De vliegendeur is gisterenavond gesneuveld, dus in ieder geval naar Denekamp om een kattenstaart-vliegendeur te kopen. Een nieuwe hordeur is veel te duur (€ 300 +) en trouwens niet verkrijgbaar op dit moment.

Eerst fietsen we naar Ootmarsum, niet te ver rijden, maar het is heuvel af, dus lopen wordt het niet. We stallen de fiets op het marktplein en lopen Ootmarsum door. We zijn hier eerder geweest, toen we in het voorjaar kampeerden in Reutum, maar deze keer nemen we alle tijd. Het is mooi weer om te lopen en het is er aardig druk. Het is dan ook een kunstdorp, waar veel te zien is. Oude gebouwen doen de rest.

226980240_4368983379833360_5159863992606021822_n

Nog even wat boodschappen en dan terug naar de camping om de auto te nemen naar Denekamp. Het is ook wel te fietsen, maar je weet nooit hoe je een vliegendeur moet meenemen op de fiets. Als we terugrijden even langs de Lidl om verse broodjes te kopen en dan rustig een boekje lezen op de camping. Er is genoeg te zienl een camper met 5 personen, dus een auto extra, een kleine caravan, die drie keer een paar centimeter verzet wordt en een beugel onder heeft om te stellen. Apart! Vandaag staat de frietkar er, dus we hoeven niet te koken!