Zomervakantie 2021 1 augustus

20 november 2021 - Ootmarsum, Nederland

De caravan staat klaar en rond 10.00 vertrekken we naar Ootmarsum, kamping De Kuiperberg. Eindelijk weer eens kamperen.

Het weer bekeken thuis, vanmiddag verwachten we rond 14.00 uur regen, dus aangekomen net voor 12.00 uur. We krijgen plaats 63 en koppelen de caravan af. Herman zet de auto weg, maar rijdt achteruit (niet te hard) en raakt met de linker bumper de trekhaak; in de bumper van kunststof zit een knik. Hij heeft er niets van gemerkt, maar de hele caravan schudde ervan. Dan beginnen we direkt de grote luifel op te zetten. Alle haringen staan er nog niet vast, als het flink begint te regenen, dus net op tijd.

We hebben een mooie plaats, achter in het veld, groen uitzicht en voor ons ruim uitzicht over het veld.

IMG_20210810_095049

Omdat we tijd genoeg hebben gaan we even tanken in DL, € 1,52 per liter, dat scheelt! De tank is dan ook goed leeg. We gaan net voor de grens de winkel in, want in DL is alles dicht. Het is er niet goedkoop, dan morgen maar de rest kopen.

Bij de receptie hebben we een kaart gekregen, waarop staat dat je eten kunt bestellen, wat wordt gebracht. Nou, dus dat wordt ie wel. Een Jägerschnitzel en een Zigeunerschnitzel worden besteld en we krijgen het per elektrische … geleverd. Een lekkere salade, fritesaus, frites zitten erbij en we hebben er echt genoeg aan.