Vakantie Lorch 22 juli t/m 8 augustus Lorch

7 augustus 2017 - Lorch, Duitsland

Maandag 7 augustus.

Inpakdag. Vandaag prachtig weer, dus op tijd beginnen voordat het 28 graden wordt. Morgen wordt het veel regen en heftig onweer verwacht, dus 's avonds alles naar binnen.

We hebben de caravan al gedraaid en de fietsen erop gezet, voor al het morgenvroeg regent. IMG_20170807_145732We zijn dan op tijd weg. Deze keer broodjes besteld, 4 voor   € 1,40 dus de oven kan schoongemaakt en ingepakt worden. Het is maar een klein campingoventje, maar het voldoet om zelf broodjes af te bakken. Want het is ons meerdere keren overkomen dat we oude broodjes van de vorige dag voor de normale prijs kregen, of zondag geen broodjes te verkrijgen. Dat risico lopen we dus niet.
We hebben de hele vakantie een soort van paardenbloemetjes voor ons gehad, deze openen massaal bij de ochtendzon, maar sluiten ook weer, als het te heet wordt. We hebben naar de onderbladen gekeken, maar dit zijn niet echt paardenbloemen.IMG_20170807_120045 bloemetjes openIMG_20170807_190313 bloemetjes dicht, te heet
Voor de laatste keer op de skottelbraai, dus alles wat er nog is, en dat is niet al te veel, erop. Het gasflesje heeft het deze twee weken nog uitgehouden, waarvan we hadden verwacht dat het snel leeg zou zijn. Als deze leeg is, gaan we over op de grote gasfles, met een driepoot en een nieuwe aansluiting, die we al in de verpakking meegenomen hebben.

1. Marjo:
    16 augustus 2017
    Toch n mooie vakantie gehad !