Coppelmans Tuincentrum Oss 4-12-2018

4 december 2018 - Oss, Nederland

Vandaag gaan we naar Coppelmans in Oss. Eerst nog even eten bij De Wellen: paprika- of venkelsoep, aardappelen of puree, tuinbonen of rode kool, rundergehaktbal of hachee en een nagerecht. We kiezen allemaal voor rode kool en hachee, lekker hoor. Normaal is het minimale aantal voor een uitje 4 personen, maar deze keer toestemming gevraagd voor 3 personen omdat deze zooo graag wilden.

Coppelmans Oss is ook ingericht met mooie taferelen in kerstsfeer dus foto's en filmpjes gemaakt. IMG_20181204_133546_resized_20181204_093052732 Omdat er daglicht binnen komt, zijn de foto's duidelijker. Ik koop ook een schoenkado voor Herman...

Eén van de dames wil nog graag naar Wien bleibt Wien, dus gauw even bellen, omdat ik gisteren de overgebleven kaarten teruggegeven heb; ze heeft geluk, ze zijn er nog.

Na twee uur rondlopen hebben we het wel gezien en besluiten met een kopje koffie in het tuinrestaurant. Mijn maag is van streek en ik neem even niets. Dan hoor ik van Jos dat er een begeleider van vrijdag is uitgevallen. Dit stond vanmorgen in de mail, maar die heb ik nog niet gelezen. Vanavond maar even kijken of de vervanging al is gelukt, ander meld ik me wel aan.

Rond 16:00 uur is iedereen thuis en: vrijdag ga ik als begeleider naar Het Depot in Wageningen.