Vakantie Lorch 22 juli t/m 8 augustus Lorch

6 augustus 2017 - Lorch, Duitsland

Zondag 6 augustus

Vandaag rustig aan. We gaan even Lorch in, om bij het Feurwehrfest te kijken, maar dat is een zeer plaatselijk feestje.IMG_20170806_123210 Lorch Bier, wijn, friet met worst en een Tombola. Wel is het Fruhshoppen, dus er is een muziekgezelschap, wat een leuk deuntje weggeeft. Dus even wat luisteren en kijken. (en filmpje)
Dan lopen we het stadje in. De kerk is wel open, maar tot 14:00 uur kun je niet echt naar binnen. Het is pas 13:00 uur, dus we wachten er niet op. IMG_20170806_125935 Lorch bij de kerkHet centrum heeft wel mooie pandjes en we zien een bordje met Rossler, waar wat te eten is. Misschien iets voor vanavond? (filmpje)
Terug op de camping zijn er nieuwe campinggasten, welke alles in een auto gevouwen hebben. Twee fietsen achterop, een tent (best ruim) en de rest allemaal in zakken en zakjes gevouwen. WIj zitten lekker te kijken in het zonnetje.
De bramen zijn nog niet op, dus gisteren wafels en spuitslagroom gekocht om zondagse gebakjes te maken. Heerlijk!
Gegeten vandaag bij Rossler, op het afgesloten gedeelte. Lekker buiten, onder de druiventakken, met muziek erbij. Een simpele, maar lekkere maaltijd en druk..... Winkler betekent: wijnboer IMG_20170806_173847 Lorch dit glas gekocht voor € 1,-
Er wordt een heldere en koude nacht voorspeld. Morgen nog mooi weer, dus droog inpakken. Vanaf dinsdag koeler en heftig onweer voorspeld, dus we hebben het mooie weer opgemaakt...